Maatregelen Coronavirus

Beste klant,

Ook nu de winkels gesloten zijn, blijven wij natuurlijk ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Met vragen kan je terecht bij onze klantendienst of in onderstaande FAQ.

Algemeen

Ja, alle winkels zijn voorlopig gesloten.

We hebben een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen, per onderwerp. Hierin vind je heel wat antwoorden terug. Indien je nog andere vragen hebt, kan je contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15 28 71 70 (van maandag tot vrijdag tussen 9u tot 17u).

Brillen

Op dit moment zijn onze winkels gesloten en kan je je bril dus niet afhalen. Wij bewaren je bril goed en nemen contact met je op zodra je je nieuwe bril weer kan komen afhalen. Als je in de problemen komt omdat je bijvoorbeeld echt niet zonder bril kan, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15 28 71 70 (tussen 9u en 17u). Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Op dit moment zijn onze winkels gesloten. We begrijpen dat dit erg lastig is, maar dienen rekening te houden met erg uitzonderlijke omstandigheden. Indien je echt hinder ondervindt, kan je contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15 28 71 70  (tussen 9u en 17u). Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Contactlenzen

Ja, op onze webshop kan je een ruim assortiment aan contactlenzen terugvinden, met daglenzen, maandlenzen en torische lenzen (lenzen voor astigmatisme). Bestellingen via de webshop worden gratis geleverd en heb je meestal de volgende werkdag in huis.

Lenzenvloeistof kan besteld worden in combinatie met maandlenzen, en is daarnaast ook apart verkrijgbaar in onze webshop. 

Op dit moment zijn al onze winkels gesloten en kan je je bestelde lenzen dus niet afhalen. Wij bewaren je lenzen in onze winkel en nemen contact met je op wanneer je je lenzen kan komen afhalen. Als je in de problemen komt omdat je bijvoorbeeld echt niet zonder je nieuwe lenzen kan, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch (van 9u tot 17u) op het nummer +32 15 28 71 70. Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.

Weet dat je op onze webshop een ruim assortiment aan contactlenzen kan vinden indien je snel uit de nood wilt geholpen worden. Bestellingen via de webshop worden gratis geleverd en heb je meestal de volgende werkdag in huis.

Ja, jouw @Home-lenzenabonnement loopt gewoon door. Je blijft dus elke maand je lenzen en eventueel lenzenvloeistof thuis ontvangen. Heb je vragen over je lenzenabonnement, dan kan je contact opnemen met de @Home klantendienst via [email protected] of telefonisch via 0800-74841.

Afspraken

Door de recente ontwikkelingen hebben we beslist om onze winkels voorlopig te sluiten. Alle afspraken kunnen dus niet langer doorgaan. Je hoeft hier zelf verder niets voor te ondernemen.

Acties, vouchers en garanties

Aangezien de winkels momenteel gesloten zijn, hebben we besloten om de actievoorwaarden van de ‘2e merkbril gratis’-actie aan te passen en de actie voorlopig te verlengen tot 31 mei 2020. Zo geven we iedereen de kans om van deze actie te kunnen genieten wanneer de winkels terug geopend zijn.

Deze actie wordt verlengd tot en met 31 mei 2020. Voorlopig kan je enkel via de webshop contactlenzen aankopen.

Alle garanties die GrandOptical aanbiedt, worden verlengd met de duurtijd van de Corona-maatregelen die GrandOptical neemt. U kunt dus gebruik maken van deze garanties wanneer de winkels terug geopend zijn.