We hebben een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen, per onderwerp. Hierin vind je heel wat antwoorden terug. Indien je nog andere vragen hebt, kan je contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15 28 71 70 (van maandag tot vrijdag tussen 9u tot 17u).
Op dit moment zijn alle winkels gesloten en kan je je bril dus niet afhalen indien het niet om een noodgeval gaat. Wij nemen contact met je op zodra je je bril kan komen afhalen. Als je in de problemen komt omdat je bijvoorbeeld echt niet zonder bril kan, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15/28 71 70 (tussen 9u en 17u). Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.
Vanaf nu kan je contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch op het nummer +32 15/28 71 70 (tussen 9u en 17u). Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.
Op dit moment zijn al onze winkels gesloten en kan je je bestelde lenzen dus niet afhalen. Wij bewaren je lenzen in onze winkel en nemen contact met je op wanneer je je lenzen kan komen afhalen. Als je in de problemen komt omdat je bijvoorbeeld echt niet zonder je nieuwe lenzen kan, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier of telefonisch (van 9u tot 17u) op het nummer +32 15 28 71 70. Zij bekijken samen met jou wat we voor je kunnen betekenen.