Maatregelen Coronavirus

Beste klant,

We blijven oog hebben voor jouw oogzorg.
Onze winkels zijn al een paar weken gesloten, want de gezondheid van onze
klanten en opticiens komt natuurlijk altijd op de allereerste plaats. Terwijl jij
voor je familie en jezelf zorgt, blijft GrandOptical zich inzetten voor jouw oogzorg.

Wat als je écht in nood zit?
Je bril is onherstelbaar stuk, je kunt niet functioneren zonder en je hebt
geen extra bril?
Dan probeert GrandOptical je te helpen. Goed zorgen voor je ogen is en blijft cruciaal,
ook in deze bijzondere tijden.

Heb jij dringende oogzorg nodig?
Bel de GrandOptical Eyecare Helpdesk via 015 28 71 70 (weekdagen van 9 tot 17u).

Je krijgt meteen een oogzorgexpert aan de lijn. Hij of zij zoekt samen met jou
uit hoe we je het snelst kunnen helpen, met respect voor social distancing
(1 klant per keer en op afspraak). Oogmetingen mogen we nu helaas niet doen.

Onze webshop, voor iedereen beschikbaar
Verkeer je niet in acute brilnood? Dan is er de GrandOptical webshop:
• Zonnebrillen, lenzen en lenzenvloeistof leveren we meestal de volgende dag,
zonder dat je hiervoor leveringskosten moet betalen. Vind je je lenzen niet in de webshop? Bestel ze dan via dit formulier
• Advies over je lenzen vraag je aan onze oogzorgexperts op de website via de nieuwe live chat. Deze is elke dag beschikbaar van 10u tot 18u.
Het is nu ook mogelijk een bril op sterkte online te kopen. Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Verder vind je ook heel wat antwoorden in de FAQ hier onder.

Webshop