Het klassieke Burberry verveelt nooit

Thomas Burberry opende zijn eerste winkel in Basingstoke Engeland in 1856. Niet lang daarna verschijnt al snel zijn tweede winkel in London. Tijdens het begin van de Eerste Wereldoorlog wordt de beroemde trenchcoat geboren vanuit de vraag naar overjassen voor de soldaten. Het alom befaamde trademark, de Burberry ruit, wordt pas in 1924 geïntroduceerd als voering van de trenchcoat. Vanaf de jaren ’70 heeft het modehuis langzaam zijn collectie uitgebreid met fashion en accessoires. Tegenwoordig staat het merk in de lijst van 100 meest beroemde merken ter werel. 

 

De lente/zomer collectie 2016 bestaat uit een grote variëteit aan kleuren en textuur.
De collectie is geïnspireerd op Burberry zijn flagship store aan de beroemde Regent Street in London. De collectie is een elegante combinatie van klassiek Burberry en moderniteit. 

 

De brillencollectie van Burberry bestaat uit drie segmenten. Het segment London is sterk geïnspireerd door de iconische trenchcoat. De plooien van de trench zijn verwerkt in de veer. Het Prorsum is ideaal voor de fashionliefhebbers. De stof van de trenchcoat, gabardine, komt op een elegante wijze terug in de veer. De bekende ruitprint is goed zichtbaar in de modellen van het segment Brit. Dit segment is perfect voor de actieve man/vrouw die de Burberry leefstijl omarmen.

org-be_grandoptical:/Content Items/2016/05/Burbery.png

© Copyright | Gebruiksvoorwaarden | Algemene voorwaarden
org-be_grandoptical:/Content Items/Footer/gob-paymentmethods.png
Welkom bij GrandOptical Kies hier uw taal
 
Bienvenue chez GrandOptical Choisissez votre langue